Opinie

Zobacz, co inni mówią o wyprawach z nami:

Robert

Wyprawa skrojona na miarę. Moim celem było zdobycie Mera Peak i to udało się! Po drodze jednakże była piękna zielona Pokhara, a w niej niezapomniane przeżycia paragliding i lot helikopterem na Annapurna BC, po drodze była podróż do Chitwan i…
czytaj więcej Robert

Piotr Roszczenko

Wyprawa do Górnego Mustangu na przełomie września i października 2023 roku.Grupa nasza składała się z 13 osób w wieku od 28 to 69 (tak jest!) lat o różnym stopniu zaawansowania trekingowego. Biuro Exploring Nepal ułożyło trek w Górnym Mustangu specjalnie…
czytaj więcej Piotr Roszczenko

Lucyna, Beata i dwa Mirosławy

Pobyt absolutnie wspaniały! Rozpoczęliśmy 11, a zakończyliśmy 25 października 2023. Zachwyceni jesteśmy dosłownie wszystkim: i zwiedzonymi miejscami w Kathmandu, Pokharze, Patan i Bhaktapur, jak i niesamowitym trekkingiem z Nayapool, przez Ghorepani do Jhinu, połączonym ze wschodem słońca na Poon Hill…
czytaj więcej Lucyna, Beata i dwa Mirosławy

Piotr Połoński

Zwiedziliśmy większą część Nepalu od Katmandu po Lumbini. Cała wycieczka bardzo nam się podobała i spełniła wszystkie nasze oczekiwania. Dotarliśmy też do BC pod Annapurną i to co tam zobaczyliśmy zrobiło na nas duże wrażenie. Organizacja wyjazdu super i przewodnicy…
czytaj więcej Piotr Połoński

Aldona Andrulewicz

Właśnie dotarliśmy do domu po absolutnie wspaniałym pobycie w Nepalu z Exploring Nepal Treks & Adventures. Zachwyciło nas wszystko. Zwiedzanie Katmandu, Bhaktapur, Patan z dwoma przewodnikami miejskimi, pobyt w Lumbini i okolicach – świątynie buddyjskie, miejsce urodzenia Buddy. Absolutnym przeżyciem…
czytaj więcej Aldona Andrulewicz

Grzegorz M.

Tak na wstępie to super trzy tygodnie w Nepalu, chociaż nie odbyło się bez komplikacji. Trekking w Nepalu planowaliśmy od ponad dwóch lat. Pandemia oraz zobowiązania zawodowe sprawiły, że wyjazd odbył się dopiero w październiku tego roku. Magdę oaz Susana…
czytaj więcej Grzegorz M.

Byłeś z nami na jednej z wypraw?